5 September, 2011







Vi var ju i Helsingborg förra veckan på jakt efter ett skrivbord. Jag blir nämligen så trött på räkningar och fakturor som försvinner bland tidningar och reklam och ville därför på någotvis få ordning lite på torpet.
Resultatet blev faktiskt väldigt bra, fast att vi fortfarande inte riktigt är klara. Dessvärre blev bilderna inte de bästa när jag fotade i kvällsmyset.

I helgen åkte jag med svärmor upp till min svägerska i växjö för ett me&i-party. För de som inte vet vad det innebär så kan man jämföra det med ett tupperwear-party fast för barnkläder.
Nu hade de inte bara barnkläder utan en hel del vuxenkläder med. De hade bland annat ett samarbete med Cecilia Blankens som verkligen föll mig i smaken. Jag handlade en klänning och två par velourbyxor (!) som jag tänker visa så fort de har landat hemma!

I morgon vankas en kort arbetsdag, så jag bör därför gå och lägga mig nu.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0