14 September, 2011

Idag är ingen bra dag.
Denna veckan jobbar jag på vårdcentralen. Det innebär att jag måste ta tåget till och från Sösdala varje dag, så även idag. Men idag var det som sagt inte min dag. Jag var nere vid stationen vid tio i och tåget gick sex över. När jag stod där och skulle köpa en bljett med mitt kort fick jag helt plötsligt hjärnsläpp och kom inte på min kod. Jag försökte hur många gånger som helst och på olika ställen men jag kom inte på den.
Med hjärtat i halsen klev jag ändå ombord på tåget och pratade med en konstig konduktör som släppte med mig.
Hela dagen på jobbet försökte jag komma på min kod, men icke. Jag var tvungen att låna 40 kr av Bodil för att handla något till lunch och för att ta mig hem.
Väl hemma letade jag upp min kod och såg att det var den jag hade skrivit in allra först, mycket märkligt.
Jag provade koden igen men den funkade inte då heller så nu är det antagligen något vajsing med kortet... Suck.
För att göra dagen ännu bättre har jag missat min Zumba, som var inplanerad för första gången på jättelänge, pga min rygg.
Jonathan masserade mig och jag bara grät och stånkade. Piss och skit.

Dålig dag = Dåligt inlägg = Inga bilder

/E

Kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Önskar dig en trevlig kväll! :)

2012-01-10 @ 20:35:16
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0