3 Mars, 2011

Tänkte att jag skulle berätta något roligt!
Jag och Jonathan har fått en lägenhet i Hässleholm och ska flytta in där 1:a april (och nej det är inget aprilskämt.)!
Den är superfin och jag bara längtar tills vi får flytta in och kan inreda den och bara mysas och ha det bra!
Egentligen skulle vi flyttat in den 1:a mars men det blev lite ändringar så det känns lite jobbigt att vänta men men, det kommer.
Är verkligen superexalterad och detta är typ det enda jag pratar om just nu.
Detta och Fridas nya piercing ( ;P )

Ikväll blir det Zumba. Som jag har längtat! Aslänge sen. Hoppas att det blir svettigt!



/E

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad kul grattis :) vart i hässleholm:)

2011-03-07 @ 15:10:29
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0