14 Januari, 2011

Nu är klockan över 00.00 och jag sover fortfarande inte. Alla som känner mig vet att min sömn är helig, men just ikväll går det inte riktigt. Jag lligger och tänker och grubblar. Funderar och kommer hela tiden på nya saker som jag måste kolla upp.
Idag har vi haft årets första teaterlektion och efter den så känns det faktiskt som om detta året kanske inte blir så tokigt ändå. Jag måste köpa mig en helårskalender, den jag har nu är superfin och bra men den varar bara fram till augusti och då jag har fått värsta manin på att skriva saker i min kalender behöver jag en som varar året ut. Jag känner mig mycket lugnare när jag har min tid väl planerad, fast att jag är så fruktansvärt impulsiv. Efter teatern hade jag iaf körlektion, men det var inte förrän 16.50, så jag mellanlandade hos Frida den fina och lånade hennes dusch. Efter min körlektion hade jag ett viktigt möte jag inte ville missa och en buss jag absolut inte fick missa om jag skulle på möte. Men min hjärna tyckte inte som jag och jag kom på mig själv kuta över halva stan för att hinna med bussen, för att komma till mötet.
Mötet i sig var väl kanske inte så mycket möte, utan snarare en galen planeringskväll fylld med skratt.
Jag känner mig peppad inför 2011 och vad som än är på g, bring it on.



En trött Emma som skäms lite för den dåliga uppdateringen med bilder.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0