10 Februari, 2011

Eftersom jag har träning och hälsa som projektarbete tänker jag idag börja med något som kallas 30 dagars utmanigen.
Det kan bli färre dagar, då jag någon dag kanske tar två punkter.
Första punkten är iaf:

1 Min idrottsbakgrund

Jag har alltid hållt på med idrott. I ljungby gick nästan alla på något som kallades idrottsskolan, där man fick prova på olika idrottsgrenar. Allt från fotboll till dans. Jag minns att jag inte alltid tyckte det var så roligt, då inte allt var lika kul som fotboll.
Fotboll började jag spela när jag var 6 år och höll på till jag var 14 (tror jag). Paralellt med det provade jag lite andra idrotter, men inget var lika kul som fotboll. När jag sen fyllde 15 flyttade jag till Skåne och var inte så sugen på att börja spela i ett nytt lag med nya människor. Så där vacklade jag lite fram och tillbaka med hur jag skulle göra och ett tag var där inte mer träning än skolidrotten.
Sen dansade jag ett tag med, det var riktigt kul men det var så långt att åka dit jag tränade så det funkade inte heller riktigt.
Nu har jag hittat ett gym som verkligen passar mig, där jag både kan träna styrka och kondition, själv eller i grupp.


Gamla fotbollslaget.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0