9 Augusti, 2011

Idag har varit en jättekonstig dag!
För första gången på länge hade jag sovmorgon, men i stället för att sova länge vaknade jag prick 09.00, helt i onödan. Sen hade jag planerat att jag skulle städa, göra stan och träna men i stället blev det soffan nästan hela dagen. Mitt huvud kändes nämligen som om någon hade bankat en tung sten i huvudet på mig hela natten.
Nu börjar det iaf kännas lite bättre och jag har dragit på mig träningskläderna i hopp om att snart komma iväg till gymmet.

På torsdag far jag till Ljungby och stannar där till någon gång i nästa vecka, för att sen åka hem tre dagar och sen åka tillbaka igen. Rörigt? Inte då.
Det vankas nämligen både släktträff och Ljungbydagarna där uppe i det lilla landet och jag känner mig manad att åka dit mellan arbetspassen.




Get active!


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0