Sunday, bloody sunday,

Det ligger ett söndagslugn över hela mig.
Samtidigt känner jag mig stressad inför veckan. Så mycket som behövs kommas igång med (Konstig mening).
Dagens planer var iaf att göra klart svenskan, det lär inte hända. Blev lite klurigare än jag trodde.
Motionera har det inte heller hunnits med, fast att vädret är så fint. Idag skulle jag helst bara vilja vara ute och gå och ta lite kort.
Jag ska försöka hinna med att färga håret och mina ögonbryn med. Skulle gjort det igår men jag hann inte det.
Igår var vi nämligen, väldigt impulsaktigt, i ullared och shoppade loss. Det var kul. Vi åkte jag, Jonathan, mamma och Anders. Det var helt sjukt mycket folk, fick köa både in och ut, men på något konstigt sätt flöt det på ganska bra ändå.
Bästa köpet var en tröja jag (ska visa sen)!
Alltså blev det ingen träning igår heller. Var ju ledig torsdag-fredag för att jag skulle hålla på med mitt projektarbete men det gick inte så bra. Sov hos Frida mellan onsdag och torsdag så där gick det lite spilltid. Det har varit lite för mycket spilltid denna helgen. Men, vi tar nya tag nästa vecka!
På tisdag ska jag köra bil igen. Har anmält mig till en intensivkurs så nu jä***r ska väl det där körkortet inte vara så långt borta? Hoppas, hoppas!
Blir ett långt inlägg utan bilder, men ni får ta det för vad det är.

//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt vännen :D Då kanske vi smålänningar få se dig här lite oftare :D Lycka till! <3

2010-09-20 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0