Just me and my girl,

Idag när jag kom hem låg min efterlängtade nya ELLE där och väntade på mig och jag kunde inte bli gladare när jag såg det snygga omslaget med världens vackraste Julia Roberts. Så nu vankas det massa läsning.
Just nu sitter jag och lyssnar på vad jag tror är Phil Collins nya cd (på spotify) Going back och den är grymt bra.
Väldigt retro stuk på den och den får mig att tänka Hollywood och röda läppar.

Bland min post låg där inte bara en fin tidning utan ett fint brev från min Bank. Jag har haft lite funderingar, nu när man blivit stor och allt, angående lite bankärenden så i morgon vankas det bank-besök! Kan nog vara nyttigt!
Jag hoppas också på att få in lite simning med mamma och lite projektplansarbete.

I morgon kväll ska vi käka tillsammans med Jonathans bror Simon och hans nya flickvän, det ska bli trevligt!


Hey, Hollywood!




//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0