Greased lightning'

Usch, idag har varit en alldeles för lång dag. Först sov jag dåligt sen upp tidigt fast att jag bara ville ligga kvar och lyssna på regnet. Svenskan i skolan går jättedåligt och sen hade vi håltimme alldeles för länge.
Har varit nervös hela dagen för körlektionen som jag skulle ha men den gick faktiskt ganska bra. Bättre än förra gången iaf...
Det blir inte så mycket mer än såhär idag, jag skulle mest bara visa vad jag har fått av mamma (som jag har lovat).
Jag vet fortfarande inte om jag får ta del av studentrabatter, men det ska kollas!


Denna fina flaska hade mamma med sig hem från Kreta (eller iaf flygplatsen).
Pure från DKNY, luktar helt fantastiskt gott!

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0