3 Oktober, 2010

Phu! Jag är svettig!
Har precis avslutat ett träningspass hemma med Jillian Michaels tränings-dvd och svetten bara rinner på mig! Helt sjukt!
Jag var supertrött innan så jag pallade egentligen inte, men ska det till förändring så ska det! 
Det räckte med 30 minuter. Jag tycker om när jag hinner blir varm på en halvtimme, känns effektivare så.

Det har varit lite dåligt med uppdatering dessa dagarna och jag ligger lite efter men just nu är det väldigt mycket fokus på skolan och träningen. Där emellan försöker jag ha ett liv, typ.

I helgen var det tänkt att jag och Jonathan skulle ha en mysig helg i Malmö, och bara göra turist grejer som man annars inte gör, men så ringer min gode far och påminner mig och ett släktkalas som jag har lovat att närvara vid i helgen. Rackarns!
Jaja. Jag antar att det kommer fler möjligheter till trevliga helger i Malmö.



(Är det möjligt att både vara rädd och hänförd inför samma person?)

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0