13 November, 2010






Gänget i "Så mycket bättre".





Just nu sitter jag och tittar på mitt nya favorit-program "Så mycket bättre". Det är hög feel-good feeling på det hela.
När jag såg trailern inför programmet trodde jag att det skulle bli en riktig flopp med massa kändisar som inte har något annat att göra, men ski fick jag för åå va bra det är! En så länge är Petter och Petra bäst, dessutom är de två bäst klädda tycker jag (både Petter och Petra är riktigt snygga). Det känns som att man via detta programmet får se lite bättre sidor om dessa kändisarna, inte jobbigt kletigt, men ärligt. Lasse berättar om hur påtagligt det kan vara att ständigt vara i fokus och Petter känns inte längre lika "farlig" eller hård. De är ett skönt gäng och jag tror inte att kombon kunde varit bättre.
Eftersom jag dessutom är hemma själv har jag klätt upp mig lite extra och gjort det lite mer mys.






/illustreradtankesyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0