16 November, 2010

Idag har alla treor (eller iaf nästan alla) från C4 varit på äventyr i Lund. Ett riktigt äventyr för min del må jag säga. Somliga gav upp ganska tidigt, men andra, likt mig, höll ut åtminstonde 3 timmar.
Hela äventyret var en form av informations-grej på Lunds universitet, vilket egentligen inte var så givande för mig. Vad som skulle ha blivit en introduktion till psykologiprogrammet och arbetsterapeutprogrammet blev i stället en väldigt lång fika på waynes, som sen slutade på entré i Malmö.
Eftersom min tappra vän Frida gav upp efter ca en halvtimme-timme åkte jag och Martina själva.
Detta äventyr slutade iaf att jag kom hem med något jag har suktat efter länge.
Ni får nöja er med en sneak peak så länge så kommer det bättre bild sen.


Någon som kan se var den nya kärleken kommer från?

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0