11 November, 2010

Precis ett sånt här sovrum vill jag ha!
Jag har länge tänkt hur jag skulle vilja göra med mitt rum och när jag såg detta avsnittet av GG blev jag alldeles till mig. Det är en ganska dålig bild men det fanns inte så mycket att välja på, men resten av väggarna är i en superfin grön färg. Och om det inte riktigt syns är det fjärilar på väggen bakom. Jag är dock inte så säker på om min man skulle vilja ha sitt/vårt sovrum såhär...
Åå, man vill bara vara där!

 

//illustreradtankesyn


Kommentarer
Postat av: *Mette*

Hej Emma,



ville bara säga hur GLAD jag blev för din kommentar hos Emmy. Det värmer verkligen i fotografhjärtat :-) Vilket bröllop var det? Vore roligt att veta!



Tack för att du gjorde min dag, gulliga du,



Mette



2010-11-12 @ 14:36:22
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0