Words come easy,

Har precis kommit hem från Helsingborgsfestivalen.
Jag tror att jag omedvetet försöker ta vara på de sista dagarna av sommarna på ett helt sjukt sätt. Känns som man knappt hinner andas förrän man ska iväg.
I fredags kom iaf jag och Jonathan hem från Mellbystrand. Vi har haft det supermysigt och bara blivit bortskämda i 5 dagar. På fredagkvällen skulle vi på Lisa Nilsson på Hovdala. Det var grymt men fiskallt! Hade två tröjor, två jackor och en filt och frös ändå (höst-ångest).
Idag är det då lördag och i dag har vi faktiskt då varit i Helsingborg. Helt sjukt mycket folk. Vi tittade på Samuel Ljungblahd, som var helt grym, och på Timbuktu, som också var grym, tills jag tröttnade. Det var egentligen meningen att vi skulle stanna och titta på Timo Räisänen men jag kände att det fick nog räcka eftersom vi ska till Malmö i morgon för att kolla på en lägenhet kl 10.30.
Fullt ös medvetslös. Och det tar inte slut! Nästa vecka ska vi vara kattpassare och jag ska hinna med att träffa bästa Frida innan hon åker iväg till utlandet för att lämna oss, men det ska nog gå bra.


Sam Young


Jason




//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0