Tenneriffa

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från Tenneriffa :)



Jag mådde så dåligt på vägen ner men det var så vackert!



Vi var trötta och hungriga när vi kom fram. Hittade en jättefin resturang med super utsikt.







Min lillebror. Fick väl för mycket vitaminer i maten eller något för helt plötsligt såg han ut sådär.



Det var sjukt stora vågor. Livsfarligt.



Vi hittade en superfin resturang med tak av löv och fåglar precis vid havet.
Allt var vackert men min sallad var så äcklig.



Ena kvällen hade vi skitroligt på en texmex-resturang med super sköna snubbar som bara ville supa oss under bordet. Maten var också super!



Denna bilden är lite censurerad. Överallt bjöd de på Sangria och bananlikör. Mumsmums!



Vet inte vilken dag detta var men ett tag var vi sjukt röda/bruna!



Bästa resturangen på veckan serverade detta, godaste salladen på länge.





Sista matbilden, lovar! Sjukt gott och här satt vi så vi såg näsan alla öarna.



Vi hade utsikt över hotellets innegård från vår balkong. Den mittersta poolen var sönder när vi kom så vi han bara bada i den sista dagen.



Bror i mina glasögon när vi väntar på vår skjuts.



Vi stod där väldigt länge innan vi fattade att det inte kommer någon och hämtar oss. Lite stressande.

Vi hade verkligen jätteroligt. Nu längtar jag bara till jag kan åka själv.

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0