Keep on joggin'

Blev ledig idag så i stället för shopping blev det lite plugg. Gjorde färdigt min jobbiga psykologiuppgift. Jag får nog shoppa i morgon. Det står leggins på schemat. Lever i det nu, i alla färger och former. Längtar till våren så man kan ha alla vårkläder och skor. Har hunnit med lite träning ikväll också. Väger just nu 94 och har minskat midjemåttet med 4cm. Rätt okej. Väntar på mer. Det känns bra, ju mer konkreta svar man får se ju mer sporrad blir man.
Har pratat med mamma om mina kurser idag med, vet nog nästan nu vad jag ska välja. Såg att det skulle vara inne på fredag, lite stressande.
Har tagit en långdusch med tända ljus och känner mig utvilad men redo för sängen.

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0