Haircut



Ska klippa mig i morgon kl 13.30. Lite nervös. Eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det kan det gå hur som helst. Fick tipset om klipp o kryll av Ida i min klass och hon är alltid fin i håret så jag hoppas att jag med blir det.
Det är lite som att gå till tandläkaren, man borstar alltid tänderna lite extra innan man går dit, jag preparerar just nu mitt hår för att slippa höra hur slitet det är. Vill klippa så lite som möjligt på längden.
Får lägga upp en efter bild i morgon.

//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: ida classmate

nu har jag hittat till din blogg :) du blev jätte fin i håret! det var bara ett tag sedan nu... :P

2010-05-04 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0