Björnen sover,



Här är mina tre nya favoriter som jag köpte på rea. Schampo, balsam och hårmousse för 197:- !
Luktar alldeles himmelskt gott och är dsuper bra för mitt torra nordiska hår.
Jag köpte schampo och balsam fråb Toni & Guy innan vi åkte iväg till Tenneriffa men ett utav locken är typ för små så när dessa från Björn Axen är slut häller jag de andra i dessa flaskorna.
Toni & Guy har en pumpfunktion som jag gillar men dessa är allmän snygga.



Idag har vi kollat på en helt sjuk innebandymatch. En kille som fick helt spel och bara kastade klubban omkring sig. Undrar hur de laget kände inför honom sen...

Ikväll blir det iaf lite "vuxenmys". Bara jag av barnen hemma. Jonathan är och spelar hela helgen så jag känner mig lite ensam. Men ikväll kommer iaf ett par vänner till mamma och Anders och vi ska äta gott och troligen titta lite på melodofestivalen.
Vem håller ni på?

Lite jobbigt med träning nu. Känner mig halvt omotiverad, mycket skola och annat som ska fixas men det lugnar väl ner sig snart.
//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0