Oh, baby I love the way you smell,

Idag har jag och Petra varit och hälsat på min kusin Malin och hennes fina pojkar.
Linus är snart 4 och urgullig och den lilla korven Theo är 3.5 månad och dregglar mest.
Jag har så många fina kusiner och en liten skara med gulliga kusinbarn som bara tycks bli fler och fler, det gillar vi!
Jag älskar barn och tycker det är en rätt cool känsla att vara "ingift" moster till en liten fis. Jag hoppas det blir fler att bli moster till och att jag och Jonathan någon gång också kommer bidra till en kusinskara.
Nu ska jag strax åka hem mot de skånska skogarna. Har upprop i morgon i skolan och en kurs som börjar på fredag så det är bäst att vara med från början. Men det blir småland igen redan på fredag.


Theo



Linus, som idag var hela 105 cm lång.


Snäckan.

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0