Good night sweetheart, good night.

Hemma igen i skåne och ska alldeles strax gå och lägga mig, blir till att gå upp tidigt i morgon. Men först tänkte jag bara visa vad som låg och väntade på mig när jag kom hem. Detta fina plagget från H&M är mitt "när-jag-har-gått-ner-hälften-plagg" då det inte är så snyggt på mig just nu. Så jag tänker gå ner tillräckligt mycket för att se snygg ut i den innan den hunnit bli "yesterday".
(dock tänker jag fuska och ha den på mig redan i morgon, men inte som den ursprungligen ska bäras.)
Det är världens sämsta bild men jag lovar att ta bättre i morgon.




//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

tack för kommentaren, jag körde på en 38a faktiskt ! :)





2010-08-23 @ 14:32:08
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0