Desperado,

I morgon går vi in på tredje riktiga dagen i skolan.
I morgon ska vi också ha vår första projektarbets-dag.
Jag vet inte riktigt vad det kommer att inne bära men jag vet att dt inte bådar gott när jag inte har bestämt mig för vad jag vill göra.
Jag behöver hjälp. Jag har tänkt på följande:

1. Någon form av kost/diet/tränings-mål. Typ springa ett marathon etc.

2. Sätta upp någon form av musikal eller teater.

3. Skriva en receptbok

4. "Bli en bättre fotograf"


Snälla hjälp mig, jag är sjukt desperat!

//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Receptboooooook

2010-08-27 @ 12:26:32
Postat av: Eva (galningen från småland)

Hej Gumman!

Om du är seriös med att komma i form så har jag ett grymt bra tips! Skaffa en Hälsoblogg, på så sätt så får du översyn över din mat och motion,m samtidigt en liten sporrning att bevisa något, eftersm andra kan läsa den.

Det har i alla fall jag gjort! Och jag mår sjuk mycket bättre!!!!

Emma du är bra, och vad du än tar för dig kommer du att lyckas med!!!



många kramar!

2010-09-12 @ 21:18:23
URL: http://tjugosexkilominus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0