Second hand,

Jag har hittat en guldgruva!
Jag har ikväll suttit och blivit jäkligt inspirerad bland massa roliga tidningar. Började skissa massa saker och sen tänkte jag: Hmm, undra vad mamma har... Så jag travade upp på ovanvåningen och till min stora lycka hittade jag följande:

1 svart transparent tröja
Biker-jeansjacka mellanblå
1 beige jeansklänning
1 svart transparent tröja (nyare med häftiga detaljer)
1 jeansklänning
Ljusblå sommarklänning
2 kakigröna skjortklänningar
1 ljus jeansskjorta
1 vit tunn skjorta med "rysch-pysch"
1 lång svart kavaj
Kostymbyxor i mängder
1 jättefin grön jacka
1 Trenchcoat (!)
1 svart kavaj
1 ljus kavaj i linne

Helt sinnessjukt! Sååå mycket och det var verkligen användbart och inte massa skit. Helt lycklig.
Nu kan jag spendera lite pengar på acessoarer ist.



(bilder kommer!)

//illustreradtankesyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0