Lets go!




Detta är en bild som är ganska exakt 1 år. Inte riktigt lite mer (detta är precis efter den gudstjänsten där jag fattade att jag var kär i Jonathan). Att det är en dålig bild hör inte hit.



Detta är en bild från Tenneriffa detta året, nästan exakt ett år senare. Jag har gått upp otroligt mycket på drygt ett år och folk tror inte på mig när jag berättar hur mycket jag har gått upp (eller så är de bara snälla). Jag har alltid varit stor och ledsen över det men detta är inte längre okej. Kanske kan detta ses som någon form av uppmärkssamhetsökan men detta gör jag för att få upp mina egna ögon lite och verkligen se att detta händer. Det känns faktiskt också viktigt för mig att andra vet vad jag håller på med. 30 kilo till juli, det ska gå!

//illustreradtankesyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0