I will try to fix you,

Spotify är verkligen det bästa som hänt länge! Helt underbart, man kan sitta en hel dag.

Idag har jag köpt en jättefin tröja på H&M som tyvärr inte var lika jättefin på mig. Men! Jag köpte en liten mjuk klänning med som jag tyckte blev desto bättre!

I morgon är det Valborgsmässoafton och det tycker jag ska bli supermysigt för jag ska nämligen åka till min bästaste Emelie! Vi ska vara i Melbystrand hela helgen och bara mysa, fy sjutton va mys det ska bli!
Dock måste jag packa, vilket jag inte gjort.
Sticker direkt till Markaryd i morgon efter att jag har hållt i vår idrottslektion (Åå va ni ska svettas!) sen så!

Nya klänningen med nya nagellacket som förövrigt passar till min lillebrors langade solglasögon.

 

Har jag förövrigt sagt att jag är moster till världens sötaste pytta?

 

//illustreradtankesyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0