Don't worry, I'ts gonna be alright.

Usch idag är jag trött som ett as så nu blir det nog många felstavningar.
Tränade igår sen gick jag och la mig "tidigt". Vi hade våra sista Darwin-föreställningar idag så det var bara att stiga upp 05.00. Det gick iaf bra. Slött men bra. Det är skönt att det är över.
Idag hann vi också med att ta svininfluensevaccinet (och för alla er som fortfarande är rädda eller velar så gjorde det inte ett dugg ont). Jag är lite öm i armen men det är jag efter att ha burit på min väska en hel dag också.
Just idag hade jag velat sitta här länge men jag har fortfarande mycket jag ska hinna med innan detta dygnet tar slut.

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0