Knäppa jag,

Vsg! Beviset på sann knäpphet:

Jag är rädd för rulltrappor.
Jag hatar varma grönsaker.
Jag sover med innetofflor på.
Jag är rädd för katter.
Jag har ett dåligt imunförsvar.
Jag tycker om att borsta tänderna länge.
Jag somnar väldigt lätt i bilen.
Jag har fotforbi och komplex för mina tår.
Jag lyssnar alltid på musik innan jag ska sova.
Jag har en widescreen-rygg.
Jag är rädd för ormar och höjder.
Jag gråter till "spårlöst".
Jag rapar som en man.
Jag kan inte vara still när jag pratar i telefon.
Jag har en ängelsamling.
Jag älskar bläckpennor.

//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Agnes (sp1b)

Haha, jag gråter också till "spårlöst". Även till andra filmer som typ Titanic, the notebook och cold mountain. Jag är väl en weeper antar jag. Jag är också även rädd för rulltrappor Och lyssnar på musik innan jag ska sova. word.

2009-02-09 @ 16:49:11
URL: http://agneshedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0