Understand, please.

Nu är det sådär fruktansvärt länge sen jag skrev igen. Jag är världens sämsta bloggare.
Helgen med allt som hände var fint (: Blev inte som jag trodde men vad gjorde det ? David var mys,  jag saknar honom fruktansvärt mycket. Faktiskt! Jag kände väl ungefär fem personer där och lärde ju direkt inte känna fler men det var ändå trevligt. Fick en liten tår i ögat när Mamma David höll tal. (Det handlade ju inte ens om mig och hälften förstod jag inte :S?!) Allt var i vilket fall väldigt trevligt och pinsamt. Allthough bättre än förväntningarna...  
Elin var oxå mys. Mycket trevligt folk. Sen kom då andra veckan med allt därtill. Jag älskar min klass, faktiskt. Vi har otroligt kul tillsammans och alla har kul med varanndra. Tyvärr kunde jag inte vara med på festen i fredags eftersom jag fick oväntat besök. Besöket var trevligt. Det kanske inte blev så mycket seriöst utav det men jag hoppas ändå att helgen varit okej. Du vet att jag alltid finns här! Lördagen var jätte bra! Det ska göras fler gånger, tycker jag iaf! Smink, killar, film, spel, skratt och massa sötsaker, ge mig mer! Ni är så underbara människor och jag hade saknat er så! Söndag blev städ- och mysdag. Trötta segade vi hela eftermiddagen framför tv:n typ. Idag var segt att gå upp. Speciellt eftersom jag egentligen hade sovmorgon men eftersom nissen skulle hemåt blev det upp tidigt. Jag tröstar mig med morgondagens tid :)
I morgon kommer massa människor hit och ska äta men jag vet i sjutton vad :s Jag vet knappt hur många de är! Men det löser sig nog också...

Understand, please.

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0