Ibland är livet för lätt,

Sssch! Jag har smygshoppat :o Säg inget till mamma !
Efter att jag, Agnes, Mimmi och Benke övat och "fikat" i biblioteket kände jag mig allmänt förvirrad och när jag kom till Hässleholm och hade tid över råkade jag hamna inne på H&M. Men sssssch! Mamma dödar min om hon får veta att jag la 318 spänn på:
1. En vinröd mössa

2. Ett par vit- och blårandiga vantar

3. Två par leggins, oranga och vinröda

4. Två par "stickade" vita knästrumpor.
Oops! (A)

Kom hem och innanför dörren och hittade en söt sak på det lilla bordet i vår hall. Det var en otroligt söt bollformad lampa mamma måste ha köpt billigt någonstans. Jag hade tagit kort på den om det inte var för mitt förbannade minneskort..!
 
Jag är hemma extra sent i dag p.g.a att jag skulle ha fått hjälp med Häxskitgrejen men dum som man är glömde jag ju självklart den hemma idag på morgonen när jag försov mig ( vaknade 20 i 7, min buss går 7^^ ). Jag satt iaf med och lyssnade när Linus disskuterade med de andra flickorna. Jag och Benke gav upp efter ett tag och gick för att storhandla på Domus (med underdrift på storhandla.) Allt som allt kostade det 120 kr tror jag... Mummsmumms, Marina, Mumintrollkex, Tom & jerrykex och en rulle pringels. ...Att jag och Benke behövde lite färdkost mellan Domus och skolan behöver jag ju inte berätta...
När vi kom tillbaka till skolan blev det allt mindre seriöst i källaren och "Mimmis dejtingservice" startades. Mycket trevligt insiativ tycker jag ;)

Nu ska jag iaf försöka göra massa läxa :S
Sh, Eng, Sv, Tyska och kanske lite matte...?

Gud hjälpe mig!
Tack för idag flicks :* Torsdag blir ännu tjockare ;)

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0