Höst,

Jag skämmer ut mig utan att tänka på det. Men det glömmer vi. Vi pratar om annat och visar en bättre sida. Den sociala, spontana och possitiva sidan.
Teatern är ett bra bot på dåligt humör. Speciellt när teatern innehåller söta pojkar.
Jag hoppas på att denna veckan blir bra. I morgon är det innegympa ( jag försöker att inte tänka på tyskan på morgonen) och onsdag är det kör. Torsdag blir det fika, teater och övernattning i Benkes lägenhet :) Sovmorgon fredag och sen helg. Igen! Jag har nog för höga tankar om denna veckan, allt kommer sluta i tårar och katastrof.

Jag vill inte inse att sommaren är slut.  Jag vill inte höra: "Vad har du gjort i sommar?" eller "Hur ska du fira din jul?". Jag tycker inte om att behöva se tillbaka på sommarlovet. Det var så underbart, jag vill ha det i presens. Det enda som är bra med hösten är mys med ljuständning, filtar, filmer och utflykter med kameran. Men min kamera funkar inte för minneskortet är sönder. Ljuständning, filtar och filmer är inte lika mysigt i ensamhet.
Skjut mig långsamt.

//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson.

Jag kommer gärna och botar din ensamhet (A) <3

missmissmiss you.

2008-09-22 @ 20:23:00
URL: http://abstraktion.blogg.se/
Postat av: Elin af Häglinge

Ett par knapptryck och jag kommer! Skolan är inte ens hälften så viktig som du är <333

2008-09-24 @ 10:20:00
Postat av: xonx

Trevligt :P

2008-09-24 @ 10:30:00
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0