Hello Saferide

En vecka till bakåt. En skruvad vecka, den blev inte alls som jag trodde den skulle bli.
Torsdagen var väl den dag med mest inplanerat. Fikan gick väl bra, tycker jag. Det var trevligt. När vi väl bestämt oss om var vi skulle fika :P Teatern sen var väl inte någon jättehitt. Jag skrattade typ två gånger men vi fick ju iaf se Oliver och höra David Rix asgarva från bakre raden. Sen vigde jag Jenny och Sandra i fontänen. Mycket spännande. Möjligen framtida yrke? Vem vet.
Efter att ha sagt adjö till alla människor väldigt snabbt gick jag Agnes, Mimmi och Benke genom stan mot hemmakväll. Allsång och handklappning var obligatoriskt. Och väldigt uppskattat ;) Vi hångade på hemmakväll och stack sen vidare till busshålplatsen för att vinka av Jocke och lite annat folk. Där föddes Agnes och Mimmis nya adoptivbarn. Christian. Jag önskar er all lycka och jag hoppas att ni förstår att jag måste få döpa barnet !
Vi tog Christian i handen och gick hemåt. Väl inne i Benkes lägenhet startade vi en fransk läskig film som vi ganska snabbt dissade. Jag, Agnes och Mimmi gick ut en sväng på innengården och när jag kom in igen mådde jag inte allt för bra. Tio mysiga minuter på Benkes lilla toalett med massa trevliga saker som kom upp ur min mun gjorde verkligen min kväll. Efter det var jag rätt seg och vi kom inte mycket längre med den kvällen.
Fredag. Sovmorgon till 7. Vaknade av att tre stissiga flickor försökte att inte väcka mig. Lyckades otroligt bra ;) Agnes och Mimmi skulle på utflykt med sin sp-klass och Benke skulle färga håret vid 10. Bara jag som inte behövde tänka på tiden. Men jag blev ju som sagt väckt ändå vid 7. Resten av dagen var allmänt lugn. Ett spännande mentorsmöte och en ännu mer spännande "scenografi, mask och kostym"-lektion.
På kvällen hade jag tänkt att umgås med mina föräldrar en liten stund men de for till Halmstad och efter att jag hade varit på ungdomskören var jag inte så sugen på att sitta själv i mörkret. Det blev en lugn kväll, en sån som jag nästan glömt hur de funkar, och idag blev det lite shopping med Elin.

3 skivor, Hello Saferid och Lars Winnerbäck :D (Ge mig mer!) <3
1 par trosor
1 parfym
1 mascara
+ att vi åt på Graffitti (:
Ikväll blir det massmys hos Frida med flickorna jag inte träffat på länge! Puss på det !

//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0