Nisse Hellberg,

Borde sova nu men måste skriva lite snabbt.
Har jobbat kvällen idag. NIsse Hellberg spelade, ganska okej. Träffade nya människor och jag tror att en utav dom manliga människorna lyckades bli kär i mig :s
Vad gör jag nu liksom? Denna killen är verkligen helt, på alla vis. Otroligt snäll och rolig, ser helt ok ut och bor i Sösdala. Vad mer vill jag ha? Vad mer vill jag ha..?
Nu vet ju jag vad jag vill ha, nästan. Men vad gör jag nu? Hur fortsätter man något sånt här?

Sista dagen på vårdcentralen i morgon. Kärlek på det !


77
// illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Wiktor

Wilmer X e sjuuuuuukt braa!



Denna låten e nog min favvorit med dom

moia-oVI" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Yumoia-oVI

Postat av: Anonym

Jadu Wiktor, det kan man ju tycka :P

2008-07-26 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0