Fuckin' måndag,

Sega, sega måndag ! Varma, varma måndag! Trötta, trötta Emma!
Egentligen skulle jag väl kunna sluta mitt blogginlägg där men jag är väl helt enkelt för egocentrisk för det  ;)
Idag har varit en otroligt seg och jobbig måndag. Det har varit olidligt varmt och efterom det är varmt kommer det inget folk till Hovdala. Idag var jag bara trött på att jobba. Inget blev rätt. Jag vaknade 8.oo börjar 8.3o och mina nycklar låg i mammas bil och mammas mobil funkar inte... Kom till jobbet, en kvart för sent, och fick börja rensa i trädgården. Jippie..! Det var varmt redan på morgonen och mitt lilla huvud orkade inte riktigt med det.

Ibland så slår det mig vad jag saknar att veta vad kärlek betyder. Jag kommer bara ihåg stunder av "värme" och jag tror det är kärlek.
Det är inget illa menat mot någon att jag inte kommer ihåg vad kärlek är men det är rätt tragiskt...
Hur beskriver man kärleken med ord ?
Om någon säger "kärlek" till mig och ber mig säga vad det första som kommer upp i huvudet på mig är blir det bara ett namn. Ett namn jag deffinitivt inte kan skriva här. Inte ens här, i min egen blogg.
Till vem säger man vad man saknar när det gäller kärlek?
Men jag gör det. Jag saknar kärleken! Jag vill ha kärlek nu. Kunna veta vad det är. Kunna känna hur det känns.
Jag vet hur otroligt fult och korkat det låter men gud, jag vill.

And still I can't let you be
Most nights I hardly sleep
 Don't take what you don't need from me

It's just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven

77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0