Liar, liar.

Efter gårdagens blogg känner jag mig idag som en stor lögnare. Jag var inte i säng före 23 (a). "Något" höll mig uppe till halv tolv. Något jag fick straff för idag på morgonen. Vaknade halv sju (och då ska man veta att jag börjar sju) ! Men jag hann, det var bara på med kläderna, borsta tänderna och köra.
Idag var jag färdig städad på tre timmar och gick hem vid tio. Irriterande faktiskt, jag gjorde en hel dags arbete på tre timmar och får ändå mindre lön. Jaja.
Min "arbetskamrat" på Hovdala kan jag inte riktigt sätta fingret på. Jag vet inte om jag tycker om henne eller inte. Hon bara är liksom. Lite knäpp kanske men det är ju jag med..! I morgon blir iaf första dagen jag är själv på eftermiddagen. Imon blir extraextra jobbig och lång. Ska vara bodyguards på Nisse Hellberg konserten som ska vara på slottsgården. Eller bodyguards och bodyguards, vi ska städa efter folk. Men det är ju nästan samma sak... Eller ?
Mamma och Anders for iväg på någon allsångskväll någonstans långt bort. Jag orkade inte följa med idag heller och får alltså ännu en kväll för mig själv. Men idag blir jag nog helt själv.
Jag fick nästan ångest när jag sa nej idag igen. Det är så mycket skit här hemma som hela tiden cirkulerar så jag borde nog följt med, bara för sinnesrons' skull... Pappa ringde två gånger igår, jag svarade inte. Jag bara väntar på att han ska dyka upp på Hovdala, vad gör jag då ? -"Hej välkommen in och ta en titt i Lilla Boden!" Skulle inte tro det va.

77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0