Långa dar´och korta nätter,

Ska bara börja med att säga att jag är otroligt bäst! Jag kunde alldeles själv byta stilmall på min blogg :o ! ! !  Det ni !
Jaja, iaf... Idag har varit en väldigt jobbig och krävande dag med mycket hårt arbete. Vi slog rekord igår, sålde för 1000 kronor :) Är jag stolt? Njaaa, bara lite. Vi slog nämligen rekord idag igen (: 1120 kronor :p Det är roligt när det går bra men det var väldigt jobbigt att gå upp i morse. Kände att jag borde nog gått och lagt mig en halvtimme tidigare... Så nu vet ni det oxå gott folk, jag sover vid 11 ! (Jag väntar alltså inte på att folk ska logga in på msn (; )
Min långa dag började vid 6. Fin frukost som vanligt med underskattade keson. Stressade mig igenom förmiddagen för att säkert hinna med men då var det en seg käring som aldrig blev färdig i sitt rum så jag kom inte till att städa och då tog det 45 min extra. Låter kanske lite men det är ganska irriterande när man ska iväg till nästa jobb, och hon vet om det. Jag kom i tid till Hovdala ändå och det gick ju som sagt bra.
När jag kom hem kom mamma med det underbara förslaget om att köra till Åhus och grilla. Inte precis vad jag suktade efter. Så jag fick en hemmakväll för mig själv, men det är inte fel. Min mat däremot, den blev helt fel! Jag tänker inte ens berätta men mina röda linser såg ut som tomatpuré... Det blev kotlett och sallad :p Sen kom Elinpelin förbi en runda och hade an otroligt filosofisk fruktstund tillsammans med mig och en liten mysfilm (:
Nu sitter jag här framför min fina gamla dator och lyssnar på underbara Daniel Lemma som jag fått skickat av underbara Anna :) Snart sleepytime (:

Förövrigt förstår jag fortfarande inte, förklara.


77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0