illustreradtankesyn

Hur börjar man en blogg?
Jag heter Emma. Jag är en människa som anser mig själv bo i en resväska och tänka för mycket. Det ska bli spännade att se om någon faktiskt lägger tid på att läsa vad jag gör med mitt liv. Jag anses vara "socialt kompitent". Jag tror det är något possitivt... Jag har två föräldrar. En mamma som jag bor med och en pappa jag undviker. Jag har en bror också, egentligen har jag väl två (1 hel plus 2 halva) men bara en bror. Jag älskar honom men han är för liten för att förstå hur jag visar det. Jag har en hund också, Rasmus. Det lilla djuret lär dö snart. Han har varit med ett tag och är verkligen en familjemedlem. Nej, jag har ingen pojkvän. Det är väl det som saknas antar jag. Värme. Jag tycker väl ganska bra om mitt liv generellt me det kan ju vara bättre. 

Ett otroligt segt första blogg. Jag lovar att jag ska bättra mig ! 
// illustreradtankesyn.

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

De ska faktiskt bli kul att följa din blogg Emma , du har ofta en massa smarta grejor att säga ;)

2008-07-16 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0