Home again,

Nu är jag hemma, igen. Vi for ganska hastigt till Halmstad igår och nej, bilderna gick inte att lägga in. Irriterande? Svar: Ja! Jaja. Det blev inget Håkan iaf, tyvärr. Det visste jag egentligen innan. Emma var där när vi kom och om inte skulle åkt hem hade hon nog följt med... Lilla Tjohanna var i Göteborg på Gothia och var duktig. Försökte ju få tag på två andra personer som jag ansåg kunde följa med men det passade inte :p. Nu är vi iaf hemma igen. Halstad var mysigt ändå, fastän jag missade Håkan... Maten var jobbig nu med. De åt massa mums så jag fuskade lite. Å andra sidan anser jag mig själv inte som en påbörjad GI-are, än.
Hemma ööööööööööösregnar det nu! Fast jag tycker faktiskt om det. Det är mysigt på något konstigt vis (om det håller i sig går jag ut och springer). Det är egentligen nu man ska ut och bada men det lär väl inte bemötas så possitivt här hemma. Det gör inget jag säger nu för tiden. Mamma och jag har bråkat sen jag kom hem. Jag hatar det. Jag orkar inte med sånt, det enda jag vill är att kunna prata med henne och få henne att lyssna och förstå massa saker jag vill berätta.
På måndag börjar jag jobba på riktigt. Det ska faktiskt bli jätteroligt (tror jag...)! Vi skulle åkt ut till Hovdala idag och kollat lite men det blev aldrig av så det blir nog i morgon ist.

I came along
I wrote a song for you
And all the things you do
And it was called Yellow

So then I took my turn
Oh what thing to've done
And it was all Yellow

Your skin
Oh yeah your skin and bones
Turn into something beutiful
And you know
You know I love you so
You know I love you so



77
// illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Bluundii

hihii att jag var duktig:) Men bu vad jobbigt de blev när mamma sa att du skulle komma till Halmstad, ville bara åka dit för en liten stund och krama om dig:) det var allt jag hade begärt!! Men men sånt är livet, vi får hoppas att vi ses snart iaf:) Puss min ängel<3

2008-07-20 @ 19:03:24
URL: http://johannzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0