Helg,

Så kom då äntligen helgen och friden med den. Jag hade en underbar kväll igår. Allt var så lugnt och skänt. Jag gjorde precis som jag ville och hur jag ville och när jag ville. Jag körde till preem och köpte en engångsgrill och grillade korv och kyckling (Det tog otroligt mycket längre tid än jga trodde!). Tittade på film efter film och runt 23 någon gång kom jag på att jag ville bada så, varför inte? Jag tog på mig lite badkläder och gick ut. Till min besvikelse fick jag se en algutbruten pool och det var inte längre lika lockande att bada. Jag städade av det värsta och tänkte att det kan väl inte vara värre än att bada i sjön. Det var otroligt skönt!
Efter det gick jag rakt in i duschen och avslutade kvällen med en kopp underbart, underskattat te.
Idag vaknade jag halv 11 för att jag var sjukt pissinödig. Gick på toa och somnade sen om och vaknade inte förrän 13.3o (A). Jag steg upp ringde mamma och började genomföra min fina planering. Jag städade hela nedervåningen och tvättade två maskiner tvätt. Det är tur att vi bor i hus så vi inte kan bli vräkta för grannarna tycker nog varken om mig eller Lars Winnerbäck längre :p
Nu ska jag dricka lite kaffe, duscha, marinera kyckling och köra och handla för ikväll ska jag och Elin ner till Bosarp och ha det mysigt. Har du vägarna förbi så slå en pling (:


77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0