Hard workwork,

Var hos Annapanna igår :) Eller första var vi egentligen på Hovdala slott och kollade runt lite. Det var mysigt :) Träffade Jockes föräldrar, de är sååå trevliga och mysiga. Skojjade och bad mig ringa och "störa" honom. Sen for vi iaf hemmåt mot Brönnestad och jag lockade ut Elin som var nyligen hemkommen från Blekinge. Hon var längre :p
Kom hem sent för att allt krångalde med fotton och grejjer så det tog lite längre tid än beräknat. Inte för det gjorde mig ngt, anna är mysig :) Blev dock inte jätte socialt....
Emelie den lilla sötnosen skrämde livet ur mig oxå. Men det klarade vi oss igenom. Jag saknar dig! Det är bra att du hör av dig!
I morse var det upp tidigt. 7:00 ringde klockan men det var ganska okej ändå, kände mig ganska redo. Fin frukost med keso, frukt och nötter (Keso är sjukt underskattat!). Fixade middagen och for iväg med min moppe. När jag kom fram stod Thomas och hälsade välkommen. En trevlig man i 40-års åldern. Han visade runt lite och vi hade vårt första morgonmöte och träffade massa nytt folk med många nya namn att lära sig. En annan man som hette Henrik bla. Han var förövrigt både social, attraktiv och förlovad :p Där var två små  "tanter" som var trädgårdsmästare och en man som hette Sigge som klipte gräs med hästar :S Över lag var alla trevliga och snälla. Själva arbetet var ganska lätt, det handlar bara om att vara social. Allt gick jättebra, det var lite segt emellanåt men vilket jobb är inte det?
I morgon blir det upp ännu tidigare för att städa på vådrcentralen. Det är inte riktigt lika kul men jag intalar mig själv att det är pengar iaf...
Ao, så är läget nu.

77
// illustreradtankesyn

ps, Jacob är ett svin! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0