Fredag fredag fredag !

Äntligen fredag ! Guuud vad jag har längtat! En vecka nästan färdig. Ledig i morgon och sovmorgon på¨söndag. Har huset för mig själv hela helgen ( :o ! ) och det är det bästa som hänt på länge ! Det firar vi, jag och hunden, förövrigt med hyberdans :D (Feel free to join (: )
Tänker försöka få tag på mina små vänner Elinpelin och Pänna och kolla om de är sugna på lite BBQ-party down the beach, för det är jag !
Dagen idag var varit ooooolidlig och jobbig. Jävla Karin satt extra mycket på sitt rum för att jag inte skulle kunna få städa och komma hem i tid! Jagvet att hon gjorde det med flit! ...typ...
Jaja, Hovdala var okej. Lite trevligt folk idag iaf och fick stänga en timme tidigare så. Det var helt ok för mig.
I morgon blir det äntligen lite allvar. Jag planerar att städa, tvätta och springa lite :D Är inte helt säker på att den planeringen kommer att bli verklighet men jag hoppas det. Jag tycker faktiskt det är skönt att göra lite sånna saker, på egen vilja. Ska tvätta arbetskläderna, det är lite nervöst! Tänk om dom krymper ?! Eller blir typ blekta eller dylikt?!

I'll never be your beast of burden.
My back is broad, but it's a' hurtin'.
All I want is for you to make love to me.
I'll never be your beast of burden.
I walk for miles, my feet are hurtin'.
All I want is for you to make love to me.

What's the matter with me?
Ain't I hot enough?
Ain't I rough enough?
Ain't I rich enough?
I'm not too blind to see.

I'll never be your beast of burden.
So let's go home and draw the curtains.
Put some music on the radio.
C'mon, baby, make some love to me.

Oh, what's the matter with me?
Ain't I hot enough?
Ain't I rough enough?
Ain't I rich enough?
I'm not too blind to see.


77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0