Förklara

Jag vet att det bara är cirkus 38 minuter sen jag skrev ett inlägg men det struntar jag i nu.
Vad är det som händer? Vad menar du? Handlar det om mig över huvud taget?
Gud vad jag är en förvirrad människa. Jag tror egentligen inte att det handlar om mig, det är nog mest önsketänkande. Men visst, erkänn själv att det skulle lika gära kunna handla om mig..... Jag förstår ingenting men det är ju inget nytt. Jag trodde det var klarspråk som gällde, men det kanske det är ? Eller?
Jag är iaf förvirrad!
Du vet ju. Du vet ju att jag vill och precis vad jag vill.
Tänk om det handlar om mig. Magen säger det.
Det handlar inte om mig, det kan det inte göra. Det är för asocialt i vanliga fall.
Men kanske, kanske är det så du vill. Långsamt.

Förklara.
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0