Weekend i Ljungby,

Fuck, fuck, fuck vilken jävla turbulent och trevlig helg jag har haft. Den blir bara sjukare och sjukare! Jag vet inte vad som händer men jag trodde allt var bra och helt plötsligt är allt knas igen. Hur svårt kan det vara att för en gång skull kunna få känna sig en aning lycklig? Vad har jag gjort som är så hemskt?
Rixfm i fredags var trevligt. Vi missade typ hälften men enligt mig gjorde det inte så mycket för jag hade trevligt ändå. Fick träffa Johannes' Robert och massa andra små roliga människor! Lördagen blev mys med solande och mat och film. Natten blev flummig och konstig. Hur kan man neka något som varit så långt bort när det var precis framför ögonen på mig?
Va inte så förbannat jobbig. Va ärlig. Prata med mig.




Emelie kom hem! <3

77
//illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0