The very last,

Ja nu lider sagan mot sitt slut. I morgon är allra allra sista dagen med sommarjobb och ja, jag är nästan lite gråtfärdig. Jag har haft en sjukt bra sommar och arbetet har varit ett stort äventyr. Det har inte alltid varit kul men gud vad jag kommer att sakna att få köra ut till Hovdala tidigt på morgonen för att sitta i Lilla boden och säga:  "-´Välkommen in till lilla boden och ta en titt!". I morgon ska vi bara gå runt och glida genom slotten i finfina kläder. Kameran ska med ! Jag kommer sakna varenda del av slottet. Varje vrå och varje smutsdel. Allt som gjorde min sommar till en sommar på slottet (:
Igår körde jag ifrån Johan. Jag vet inte riktigt om det var rätt men jag klarar inte av någon som snackar en massa skit och sen tro att allt ska serveras på ett silverfat. Vad är du ute efter? Pierre sa att du var den bästa människa i byn man kunde få och att jag skulle hålla mig till dig och sen går du och säger att han är påfrestande?! Vilket underbar människa du är... Jag vill ha ärliga svar. Raka, ärliga svar! Jag vill inte ha massa visor och knäppa ord. Säg vad du vill.

På fredag, i morgon, blir det Rixfm med Becca :) Ska bli skitkul! Jag har inte träffat henne på en evighet och det är verkligen dags nu !

I was prayin'  that you and me might end up together,

77
// illustreradtankesyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0