Hurry, hurry, hurry

Nu är det en hel evighet sen jag skrev sist. Mycket har hänt men ändå inte. Till att börja med så har jag varit uppe på ljungbydagarna förra veckan, onsdag till söndag. Det var trevligt! Träffade mycket folk jag inte sett på länge och den veckan är som gjord för mig som numera har bosatt mig i skåne. Tack alla människor som gjorde min vecka! Speciellt Emelie som alltid finns där och Johannes, det är så skönt att jag har dig!
I tisdags började jag Es1d på c4 gymnasiet. Helt sjukt. Jag har, än så länge, haft skitkul och klassen är jättebra. Det är inte jobbigt att gå till skolan, tvärtom. Jag kan riktigt längta att få se hur lektionerna går till. (Jag trodde aldrig jag skulle säga så men, faktiskt.) Självklart är väl inte allt prima men det funkar. Igår åkte jag med mamma och bror på bio. Otroligt mysigt! Jag kan inte minnas när vi gjorde något själva sist. Vi gick på "Mamma mia" och det var en helt underbar film! Se den ! Jag tänker se den en gång till. Den och "Sex and the city". Ge mig mer bio!  Nästa vecka åker mamma och Anders till malta och jag kommer vara hemma själv i mer än 1 vecka :o ! ! ! Jag är nästan nervös. I helgen händer det mycket: Skoghus fredag, loppis med Sösdala if lördag morgon, David kväll/eftermiddagen, Söndagsskola söndag och sist Elin eftermiddag. Ledighet? Nejnej.
Jag har kommit på att jag är en otroligt dålig bloggare. Jag skriver inget som är av direkt nytta eller intresse för någon annan. För hand kan jag skriva massa saker när som hellst men här, på internet, så är det precis som att jag måste tvinga fram tankarna.

77
//illustreradtankesyn

Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson.

Elin-eftermiddagen längtar vi till :D <3

2008-08-22 @ 21:48:55
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0